Gzm17 Kızlar kararsız kaldım künye mi iyi olur yoksa isimli kolye yapıp kendim mi takayım ilerde kızıma veririm çok kararsız kaldım
Whatornot Gzm17 benim annemler künye yaptırdı ama zayıf olduğu için hala takamadık. Eşimin çıkma teklifi ederken bana hediye aldığı bir kolye vardı onu büyüyünce kızıma takacağım için bana künye daha mantıklı geldi
Emir_mom Gzm17 Ben yapmayı düşünüyordum abim süpriz yaptı oğluma sağolsun ☺️İsimli bebek künyesi güzel olur özel günlerde takarsınız bebeğinize hemde bir hatıra olarak kalır🌸