duruguzel benimki de 15 dk falan emerdi atak haftası derken diş patlattı sanırım ondan iştahı yok süt tazyikli geliyor diye yatarak emziriyorum ondada 2 3 dk emip bırakıyor nasıl doyuyor ben hala anlamadım doktor kontrolüne az kaldı ama ben her gün niye emmiyor diye endişeleniyorum aylık kilo alımı nasıl