1__anne Oğlum bugün sünnet oldu 3 aylık. Bazen çok ağlıyor ne yapmamız gerekiyor lütfen yardım edin sünnet geçiren anneler yardımcı olun napmam lazım bir numara büyük bez taktım ama doktor bardak koyma dedi öğlen 12 de oldu bu ağlamaları çiş yaptığında mı oluyo anlamadım
Deletedmom_21 1__anne evet bardak koymayin bezi buyuk taktiginiz iyi olmus kremleri bol bol surun pipi ucuna asla sargi sarmayin gec iyilesir bugun olduğu icin ister.istemez agriai olir yarina bisi kalmaz calpol verebilirsiniz kucaginizda tutarken dikkatli tutun bizde 3 aylikken olmuştu oglum gecmis olsun
Eylul05 1__anne bence altını açık bırak altına da aç altma örtülerinden ser bebeğin rahat etsin bence çıkar bezini
anne34_ Narkoz etkisi geçince ve çiş yaptığında ağlar ben de bardak koymamıştkm, ilk gün kesin sonra ihtiyaca göre şurup veya fitilini verin 6 saatte bir, bizim 1 günde geçmişti ağrı kısmı 40 öıkınca yapmıştık
1__anne anne34_ 6 saat çok değil mi etkisi geçmez mi çok ağlıyor demek çiş yapıyor ayaklarını tutuyo muydunuz çünkü kendini kasıp çekiyo
Aminekz anne34_ bizde yarın yaptıracağız 47 günlük olacak çevremizde duyanlar aceleniz ney bu kadar erken yapıyorsunuz ne diye demedikleri kalmadı erken mi diye düşünmeye başladım siz tam 40ı bitince mi yaptırdınız
Deletedmom_21 1__anne kendi düşmesini beklemeyin sargısı islaksa çıkarın islak olduğunda hem gec iyileşir hemde mikrop kapar
Efessmomm 1__anne bizede bardak koyma dedi ama ben kesip koydum çünkü beze sürttükçe daha çok acıyo tepki veriyordu 4 saatte bi antibiyotiğini ve ağrı kesicisini vermiştim geçmiş olsun sizede
Doga_sever 1__anne dort aylikken oldu. İslem bitince kucagima aldim. Bir kere bile aglamadi. Kremlerini suruyordum. Sorun yasamadik biz.
luluuu 1__anne kesinlikle bardak koyuj oğlumu 4 aylıkken sünnet ettim bardak koydum doktoru koyun demişti 4 gün hemen iyileşti. Sadece ilk cisinde ağladı oğlum. Geçenlerde yegenimde oldu ona da doktor koymayın demiş ama çocuk ağlamaktan mahvoldu hemen bardak koydular rahatladi.
Eylul05 1__anne onu bilemezsin ki sen öyle zannedersin belki değiyodur bence hiç riske alma dediğim gibi altını aç serbest kalsın altı daha rahat eder emin ol
Antep27 1__anne ilk bir kaç gün zor olir sürekli ağlamasi olur 4 saatte bir ağrı kesici ver dedi fitilde yazdı çok ağlarsa gün 3 defaya kadar yarım fitil ver demişti ben günde 2 sefer verdim bir sabah birde akşam gün içerisinde çok ağladığında sürüp vermiştim ister istemez ağlaması olucak bıçak yarası bizde geçen hafta cuma olduk bezini bende 2 numara büyük aldım 2 numara kullanıyordu 4 numara aldım
Miniklerim123 1__anne bizde salı günü olsuk ama oğlum büyük büzüm doktorumu agrı sızı olduğu zaman agrı kesici verebilirsin dedi birde yeni kontrolden geldik bardağı kullanmayalım bol bol suya oturt dedi birde havlu kagıttan 4 adet koparıp ikiye katladı verdiği kremi bolca sürüp üzerine koydu bebeklere de aynısını yapıyorum dedi ama dediğim gibi sizin ki küçükmüş belki acıtıyordur
Antep27 1__anne aynn değer cnm bizimkide değiyor ama bir kaç gün mecbur ağrı olucak zeytinyağı dokuyordum birde sari merhemi gazlı beze sürüp pipisinin etrafına sariyordum öyle öyle geçti günümüz dünden beri sarmiyorum zeytinyağı döküyorum sadece
Efessmomm 1__anne evet rahatladı benim bebeğim 9 aylık filandı olduğunda emekliyordu o yüzden bardakla çok rahat hareket etti bardak koymasanda bezi bol bağlama bu arada bol olduğu için daha çok sürtünür daha fazla rahatsız eder