Bebegim 13 günlük. 1 saat emziriyorum. Uzerine mama yapiyorum ( Dr tavsiyesi/sarilik sebebeiyle) son emzirmelerimde memeyi istememeye basladi. Ve her bezinde kaka var.ishal olmayada basladi. Normalmi anlamiyorumki. Bir de yeni doganlar mama kullanirsa su verilir mi ??