Selâm anneler. Emziren anneler acaba bebeğe gaz yapıcı yemekleri yiyor muzusnuz . Ben fasulye , nohut, mercimek çorbası gibi yemekleri bebegime gaz yapar diye yiyemiyorum . Bugün menüde barbunya ve en sevdiğim bamya yemeği var ama bamya yemeği ekşi olduğu için barbunya da gaz yapar diye yiyemiyorum. Siz bu yemekleri yiyor musunuz . Nasıl besleniyorsunuz acaba