Meryemgundogdu Minikbirbebek valla 2 çocukla mecbur açtık biri odasını geceleri tek başına ısıtamıyor öbürü yanımızda ama sırf kızım için erkenden açtık😊
Almir__alp Bir aydır açık belirli zamanlarda açıyorum tabi en kısık da genelde geceleri.. ona rağmen 450 TL gelmiş en kısık ayarda tüm gün açık komşuma 900 TL gelmiş..
Meovvmeovv Minikbirbebek gece aşırı soğuk o yüzden mecbur açtım hastanede sürüneceğimize petekleri yakmak daha mantıklı geldi