Bebeğim mamasını içmiyor. Yavaştan ek gıda denememiz vardı. Denemelerde kabul ediyor ama onun dışında gün boyu mama içmek istemiyor. Diliyle ittiriyor. Tükürüyor
Mamayı ve biberonu değiştirdim ama değişiklik olmadı. 21 gündür böyle. 2farklı doktora gittim ama doktorlar pek önemsemediler. Olabilir farklı mamalar denet dediler. Bu zamana kadar uykusunda veriyordum ama artık uykuda da içmiyor. Ne yapabilirim? Yardımcı olabilecek birisi var mı????