Merhabalar kızım 3 aylık. Uyku için biberonu kendine method seçmiş gibi görüyor. Uykusu gelince biberon ağzına gelene kadar ağlıyor. Sonra uyanınca yine istiyor. Aradan bir saat ya da 45 dakika geçiyor tekrar uyuması gerekiyorsa yine biberon istiyor. Uyku düzeni maşallah çok iyi ama üç/dört saatte bir besleyin muhabbetinden dolayı beslenme düzensizliği olduğunu düşünmek biraz moralimi bozdu. Sizin çocuklarınız tam saatte mi içiyor yoksa düzensiz acıkıyorlar mı