Mavi1602 iste simdi tam donum noktasindasiniz bu cok guzel. Bu kadar uyari artik normallesip etkilemez bile cocugu. Ozguvrn kaybina da neden olur,tam Mumkunse zarar verebikecek seyleri bi sure yok edin,cocuklardsn bazen bizim gibi oturmalarini bekliyoruz enerjilerini kesif zamanında olduklarjni dusunmeden. Biraz daha rahat olmayi deneseniz( ilk cocuklarimda olamadim ne yazik ki). Sonra yillar gectiginde derli toplu bir ev tertemiz heryer,eskiye dair hicbir iz yok,derin bi sessizlik,iste o zaman vicdan devreye giriyor. Keske dokselerdi,keske kizmasa idim,keske heryeri kurcalasa idi diye diye