Cansu_cinar_alp Cansua bnde yumurta yemiyorum 4 gündr biraz dökülmeye basladı gibi ama nemlidirıyorum 5 dk snra cildi hemn yine kurumuş sürekli sürüyorum bnde bazen eliyle siliyo ama bn sürekli tekrar sürüyorum
Cansu_cinar_alp rkykrt ben babe’nin atopik cilt için kremini aldım onu kullanıyorum 1 hafta denerim gecirmezse mustelayı bide denicm
Busraecrin Cansu_cinar_alp uygun kuzum biz kullandık arkadasımın bebeğine onunla gecirdik şimdi kendimde kullanıyorum kızıma
Cansu_cinar_alp Busraecrin sipariş verdim doğal olanını aldım katkı maddesi vardr diye orgınal olanı aldım mehmet veysel varır instagramdn sipars ettim kendi üretiyormuş
whatsmomd Bizim vardı hem de oldukça gazla. Her şeyi yaptık. En son alerji dr. Gittik. Ufak bir test yaptı hızlıca ve herhangi bir alerji olmadığını ama belli besinleri fazla tüketmemem gerektiğini söyledi. Nemlendirici olarak her bebeğin tenine farklı kremin iyi geldiğini söyledi. Benim bebeğime mustela stalatopia iyi geldi ve 10 aylık oldu hala kullanmadığımda kuruluk artıyor.
immos Cansu_cinar_alp ya merhabalar acaba kurtuldunuz mu bu illetten bir de bıttım sabununun faydasını gördünüz mü acaba ?
Cansu_cinar_alp immos çok kullanmadım göz yakan bi sabun bi iki kez anca kullandm yüz oldugu için pek cesaret edemedm cildine zarar verır diye kollarına kullanıyordum artk kolları kızarmıyo yüzünde hala var ama bu aralar da daha arttı gibi hava da etkiliyor sanırım
Htc1234 Cansu_cinar_alp kızım bir yaş iki aylık canım şuanda 2 aylıkken dir bu durum bizde var şuan azmış durumda egzeması diz arkası kollaro boynu resmen egzama konyadaydım 2 aylıkken tıp fakültesine götürdüm hiç birşey çıkmadı süt süt ürünleri yumurta diyeti yaptım ama nafile bir süre durdu tekrar başladı şimdi bayburttayım bir haftalık izine geldik Konya ya sırf iyi bir doktora gösterim diye özel de muayene olduk kuru yemişe ve tavuğa alerjimiz çıktı kremler damla şampuan hep değiştirdim ama geçmedi doktorla tekrar görüştüm diyete devam ve krem daha yazdı bakalım buralarda doktor yok alerji ne olacak nasıl geçecek hiç bilmiyorum
Cansu_cinar_alp Htc1234 inşallah gecer çok pis bişe ya bu aralar bizim arttı yüzü kuru ve kızarık kasınıyorda kurtulsak hepimizde rahatlasak
Goktugmom Bizdede vardi canim ozeliikle yanaklari koltuk alti boyun ve boyun alti kol.kivrimlari doktorum bo diyet vermdi her vbebekte olabilirmis 2 yasina kadar gecer tekrarlar dedi bir tane bebekler icin az kortizon iceren bi merhem uazmisti bunu 5 gun kullancaksin dedi sana yemin ederim ilk surdugum gun 3 saat sonra butun kizariklar kabariklar azalmisti baya sonrasinda biodema bebe yagi ceradolin diye bi nemlendirici yazdi slbunlari surekli kullaniyorum kis ayida kuru olmamasi lazim cok yunlu de giydirme bide pempe kutu lu bi krem daha yazmisti ama ismini inan unutim 10 gunun sonunda cok sukur hic biseyimiz kalmdi
Htc1234 Cansu_cinar_alp Cansu_cinar_alp inşallah canım ya nasıl biz dayanamayız küçücük bedenleri dayanıyor rabbim şifa versin inşallah
2760yt Kızlar bizde de var aylardır saçma saçma bir sürü diyet yaptım ama bir türlü tam geçiremedim daha önce biri bir post yazmıştı orada bir bayanı tavsiye etmişlerdi bende takibe aldım instagramdan. Sanırım sipariş vericem paylaştığı resimlerde gerçek