Sevgili anneler oğlum konuşma terapisi alıyor, terapi merkezinde bir annemiz var, 3 yaşında dünya tatlısı bir kızı var, yenidoğanken nöbet geçiriyor, 7 aylık bir yoğun bakım süreci olmuş akabinde ve sonuç olarak epilepsisi var. Annesinin muazzam çabalarıyla şuan yere pek güvenli basmasada yürüyor, tek tek kelimeleri var. Haftada 7 saat özel eğitim alıyor. Bu annemize tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı? Özellikle bu süreçten geçen annelerden yorum bekliyorum. Şimdiden teşekkürler😊