adakus92 Kızım 6 gün sonra 5 aylık olacak ve gündüz uyumaz genelde.En fazla yarım saat 1 saat uyur düzenli emer.bugün 4 saattir uyuyor artık uyandırmalımıyım yoksa kendi uyanmasınımı bekleyeyim? siz ne sıklıkla uyandırıyorsunuz anneler?
MelindaMelisa adakus92 4. aydan sonra doktorlar uyandırılması taraftarı değiller. Benim kızımda g3ce uyanmaz ama 3 ay 13 günlük ben mecburen alarm kurup kalkıp emziriyorum.4.aydan sonra 4 saati geçebilir diyor uzmanlar
Biz3kisiyiz_ adakus92 bence uyandirmayin o acıkınca uyanır zaten 4. Aydan sonra 7-8 saate kadar deliksiz uyuyabilirler artık. Bu arada bu dediğiniz gece uykusu mu gündüz uykusu mu ?
Biz3kisiyiz_ adakus92 gündüz ise biraz uzun. Şimdi buraya yazdınız ya bı daha da öyle uyumaz 😂 benim hep öyle oluyor 🙈