1 aylık bebeğim var gaz problemimiz var doğal şeylerle atlatmak istiyorum deneyimli anneler tavsiyenizi istiyorum. Ben en son çörek otu yağını ayağına sürmeyi duydum. Nete yazdım millet hep içirmiş 15 günlük çocuğuna falan zararı olmaz mı deneyen var mı ?