Ygzpri yok yok diştendir merak etme diş etleri baya şişmiş çünkü 1 2 aya cikariyorlarmis böyle olunca bende ilk ay pek belirti olmadi ama sondaki ay baya sarstı oğlumu uykusuzluk sürekli ağlayarak uyanmak istemesi emmesi mizmizlanmasi. 11 ay 13 günlük oğlum şuan toplam 6 dışı var diğer etler yine top top sanırım yine gelecek. Ben bu zamana kadar hiç birşey kullanmadım sadece calpol veriyordum çok ağladığı geceler geçen tetagil aldım gerçekten çok rahatlattı çocuğu sizede tavsiye ederim deneyin bence keşke daha önce alsaydım dedim zaten toz şeklinde öyle ilaç gibi değil ve kimyasal değil :)