Giziko Oğlum tam 3 aylık. Rota aşısı yaptırmak istiyorum eczaneden alıp. Bir ebe arkadaşımla görüşüp oda çocuğuna evde yapacağını söyledi. Sizler nasıl yaptınız 😊
Sueris Giziko Eczaneden alip aile hekimine yaptirdim. Zaten agizdan sivi akitiyo iki doz yaptirmistik ❣️
Gulceninannesi25 Giziko eczaneden aldım ebemiz yaptı 3 doz olanı iki ay aşısı ile birlikte menenjitin de ikinci dozunu ebemiz yaptı yine
Giziko Sueris Minikmucizem02 Sedanindenizi ben de öyle düşündüm fakat aile hekimi yan etkisi olabilen aşıları hastanede yaptırın diye mesaj atmış. Garip 🤨
Sueris Giziko gdip aile hekiminle konus mecbur yapicak onlara kalsa hic ugrasmak istemiyolar. Özeller para kazansin diye.
ipekkizinanasi Doktorumuz yaptırın dedi bizde hastanede yaptırdık. Herhangi bir yan etkisi olmadı çok hafif bir aşıymış. Hastane eczaneye göre uygun fiyatlı satmasaydı aile hekimliğinde yaptırırdım sanırım