benaslindayohum Minnikkiz fix 3 tür bende kıyafetler siyahlar beyazlar ve renkliler kızımınkiler zaten ayrı halılar sadece koridordakiler griyor makineye onları ayrı atarım ayakkabıları kullanmadığımız yastık kılıfının içinde yıkarım
Minnikkiz Minnikkiz bide şeye bayılıyorum ev temizliği yapılmış duş alınmış nevresimler değişmiş öyle güzel oluyor ki miss mis
Minnikkiz 1Mother1Boy bende öyle yapsamda koku gitmiyor anlamıyorum kir çıkıyor mesela bikere daha kaynatıyorum yok yine aynı
Bugleminannesii Minnikkiz renklileri ayrı, siyahları kotlarla beraberinde atiyorm. Çamaşır azsa acik renkli nevresimlerle banyo havlusunu bir atiyorm. Dışarda giydiklerimizi leke olmadığı sürece 30° de 30dk da yıkıyorum
baykuskiz_ Minnikkiz isim gucum yokmus gibi ayri ayri yikayamam hepsini bir atiyorum bir atinca da yikaniyor 😂 ve bunu boylr yapan bir benim sanirim
burjuvaanne Minnikkiz bana genelde gece geliyor gece temizliyorum basliyorum gece 11 de 12 ye 3 gibi fix uyurum
Minnikkiz burjuvaanne ay yok o saatte çoktann uyumuş oluyorum 3 de uyusam heralde gün boyunca bayık olurum gerçi yine bayık oluyorum ama kaçta uyanıyorsunuz sabahları
burjuvaanne Minnikkiz Minnikkiz 7 bucuk 8 de cocukla birlikte kalkiyoruz. Gün icinde uyumuyorum cunku kalktigimda muazzam böle dayak yemisim gibi ve acayip yorgununn falan kalkiyorum. Oyuzden gun icinde uyumam☺️
Bugleminannesii Minnikkiz yok hayır iki üç kere giydiğimde yıkıyorum hani kısa süreli bi yere gidip geldiysm daha geç yıkadıgim oluyor
Minnikkiz 1Mother1Boy çamaşır suyu karbonatta koymustum bikere yağ sökücü bulasık deterjan herseyi denedm
Ladybugs Minnikkiz bu konuda takıntlııyım beyazlar - renkli karışık beyazlar - açık renkliler - koyu renkliler - havlular - nevresimler -yastıklar battaniyeler -montlar Bu şekilde ayırıp yıkıyorum hepsini
Minnikkiz Ladybugs evet montları falan bende ayrı yıkıyorum da renkli karısık beyazları ayrı atmıyorum🫣🙈