NzlPyrz 2 saat bekleten doktorla da tartıştınız mı? Hayır çünkü tedaviyi verecek kişi o saygınız var dimi? Doktorun verdiği tedaviyi uygulayacak olan hemşireye de biraz saygınız olsaydı keşke. Hanımefendi tabiki yemek yiyecek tuvalete gidecek hatta molaya gidecek. Siz çocuğunuz hasta olduğu için hassas olabilirsiniz fakat o hemşire de günde sizin gibi kaç gergin aileyle karşılaşıyor biliyor musunuz? Eğer kan akıyorsa hemşire işini doğru yapmış demekki damara girmiş ve kanı almış, bastırmadıysanız kanaması ve ardından morarması da normal tabiki. Hemşire kanı göndermediyse ve darp varsa şikayetçi olmak hakkınız tabiki ama yine de tavrınızı hoş bulmadım