Cnslrsln Kızlar doğum yapalı 50 gün oldu emzirmiyorum lazere başlamamda sakınca var mıdır? Ya da ne zaman başlamam uygundur
BusrAtaa Cnslrsln sakıncası yoksa neden emzirmediğinizi merak ettim😇 eger emzirmiyorsanız bence bir problem teşkil etmez diye düşünüyorum ☺️
Cnslrsln BusrAtaa yüksek tansiyondan dolayı sezaryen doğum yaptım hemen sütüm gelmedi birkaç gün yattım hastanede sonra biberona alıştı sağmak sütümü artırmadı ve kesildi :)