Bircicekannesiii ay hadi İnşallah olmaz benim oğlumda alt kesicileri de üst kesicileri de rahat çıkardı şükür o kadar huysuzluğu olmadı ama yan kesiciler de köpek dişlerde anamız ağladı🤪 inşallah rahat çıkarır hepsini de🙏 ilk sen mi gördün farkettin, eğer öyleyse minnoşa hediye Alman lazım😅