13 günlük bebeğe emzik vermeyin. Emme isteği psikolojik. Emmek istiyorsa bırakın emsin.
Sarılmak istiyorum diyen insana cansız manken vermek gibi bir şey.
Emziğe karşı değilim, ben de kullanıyorum uykuya geçerken. Ama yenidoğan bebeğe de emmek istiyor diye emzik verilmez. Yazık.