__mom 2ay çektim emzirdigimiz için doğru düzgün ilaçta kullanmadım bnm çok kaşıntım vardı tüm vücuduma dağılmıştı serum taktılar bikac krem verdiler fayda etmedi sarı kantaron yağı sür dediler onda şifa buldum doğumda kullanılan ilaçlara alerjim olduğunu söylemişlerdi