Merve0507 Arkadaşlar bebeğim 4,5 aylık şurup,damla va çok zor içiyor.Ağzından çıkarıyor sürekli var mı bir önerisi olan
Asmin567 Merve0507 Oğlum aynı öyleydi şu an dokuz yaşında hala aynı bazı çocuk sevmiyor Kızım da bayılır ilaç içmeye
DAO Merve0507 Şurup içince kusuyor. Demir damlasınıda bilerek ağzının kenarından akıtıyor 🤦🏼♀️ Bende çözüm bulamadım. Kaşık şırınga herşey denedim
Ymnmummy Damla gibi miktarı az olan takviyeleri silikon kaşık ile, ilaç gibi daha çok miktarda olanları ise şırınga ile veriyorum. Özellikle calpol içmeyi sevmiyor bebeğim şırınga ile ağzına az az damlatarak içirebiliyorum.