Asyaveannesi04 RedFlower_ karadut özünü duydum benimkinin iştahı yerinde maşallah ama ben 1 yaşından meyve suyu gibi suyuna karıştırmayı düşünüyorum
biraslanmiyavdedi RedFlower_ Karadut özünü hemen her gün 1 tatlı kaşığı veriyorum ya da meyve suyu yapıyorum. Çok etkisini görmedim iştahlı diyemem iştahsız da diyemem, kan da yapmadı maalesef, kanı düşük hala bebeğimin.
Doga_sever RedFlower_ ben karadut pekmezi veriyorum bir tatli kasigi. Oyle istah acti mi bilmiyorum. :)
Doga_sever biraslanmiyavdedi kansizsa kan ilaci kullanmaniz lazim. Pekmezin bir gunluk kan ihtiyacini ksrsilamasi icin bir dolu su bardagi icmesi lazim ki bu yetiskinin bile yapacagi bir sey degil. Ve kan ilacinin bir iki damlasi bir su bardagi pekmeze tekabul ediyor. Miktarlari kesin olarak hatirlamasam da aralarinda bu veridgim miktarlardaki gibi ucurum var.
Doga_sever RedFlower_ bayagi faydasi vsr . Bagisiklik guclendiriyor. Vitamin mineral kan yapiyor vs. İstah actigi da soyleniyor tabi