Esra2801 Bebeğim 3 ay 7 günlük ve kolik olduğu dönemde maalesef sadece sallayarak uykuya geçirebiliyodum.. şimdi koliği aştık ama sallanmaya alıştı.. nasıl bıraktırabilirim? Deneyen ve başarılı olan var mı?