Cordeliaa valla Philips maratonum var ama aldığımdan beri hep dip köşe dysonla yapıyorum her yeri tüm başlıkları da mevcut bende koltuk, toz alma felan inanılmaz memnunum sürekli şarjda değil bu da bataryasını bitiriyormuş bittikçe şarja takıyorum içini hep temiz tutuyorum düşürmüyorum dikkatli kullanınca baya sağlam bir ürün