Deletedmom_32 5 litre sütü ayrı ayrı tencerede kaynattım iki tencerede yani şimdi mayasını hazırlıycam ama büyük tencerem yok nasıl yapıcam ikiside ayrı tencerede çünki 😑
mysa2 Deletedmom_32 ee ayrı tenceeerede yada kapda mayala canım birleştirmen gerekmez ki yada ben mi anlamadım😀
Seda2013 Deletedmom_32 kavanozlara koy sütü mayayı kavanozlara paylaştır ben öyle yapıyorum hep hiç tencereye koymam
Olimbonii Deletedmom_32 Kavanozlara koyup mayalayin daha iyi oluyo kapagini acmadiginiz sürece eksimiyor hic kullanimi daha uzun ömürlü oluyor
Olimbonii Deletedmom_32 5 lt sutse 1-1 bucuk yemek kasigi koyuyorum sende tencerene koy 1-1 bucuk kasigi maya hafif bi karistir sonra dok kavanozlara
Birsusamtanesiydin 5 litre süte 2 yemek kaşığı yoğurt mayası koy karıştır ve kavanozun varsa onlara doldur daha kullanışlı oluyor ☺️
Asyaveannesi04 Deletedmom_32 neden tencere de mayalıyorsunuz ki 1 lt kavanozlarınız varsa 5-6 tane onlara doldurun sütleri mayayı hepsine bir çay kaşığı atıp karıştırın sonra çalışmayan fırına koyup 8-9 saat bekleyin taş gibi oluyor yoğurt 3 günde bir böyle yapıyorum herkes yoğurtlarıma hasta 😁
Deletedmom_32 Asyaveannesi04 peki sütü ne kadar süre ısıtmam gerek iki gün önce kaynattım kaymağını aldım şimdi yapıcam yani 3.gün de kaynatmam gerekiyor dimi
Asyaveannesi04 Deletedmom_32 ben bekletmeden kaynatıyorum ama süt elinizi hafif ısırması gerek yani parmağınızı soktuğunuz da elinizi yakmıyorsa olmuştur