Merhaba
Kızlar 13 günlük bebeğim gaz sancısı çekiyor 2 günde kakasını yaptı sütüm yetersiz olduğu için mama ile besleniyor.bugün doktora götürdüm damla verdi ilk kez kullanmaya başladık . tecrübelerinizi yazarmısınız işe yarar mı damla kaç ayda bitiyor gaz sancıları nasıl hafifletebilirim.