tostosata Merhabalar biz 3 gün sonra 11 aylık olacağız kahvaltı da neler veriyorsunuz bizim genelde aynı şeyler oluyor. Sizin de mi öyle acaba🙈 bir de kaç öğün veriyorsunuz mama kaç cc içiyor benm oğlum hala 2 2 buçuk saatte 1 100 içiyor ek gıda çok yemiyor
Bircaykoyicelim tostosata hala 2 2 buçuk saatte 1 100 içiyor ek gıda çok yemiyor Çok fazla mama içiyor yememesi çok normal. Sadece sabah uyanınca ve akşam uyumadan önce mama içmesi yeterli . Onun dışında ek gıdaya yoğunluk vermelisiniz.
Asyaveannesi04 tostosata benimkine 10 ay 13 günlük her sabah değişik bir şey yapmaya çalışıyorum ama peynir ve salatalık kesin yiyor ya tarhanalı ya kaşarlı yumurta yapıyorum ya pankek ya patates kaşarlı yapıyorum pekmez veriyorum benimki meme emiyor süt sağıp bırakıyorum ben yokken ( 4 saat ) 100 cc anca içiyor geldiğimde de emziriyorum çok fazla mama içtiği için ek gıda almaz bence mamayı azaltın
tostosata Bircaykoyicelim aaa ondan mı. Mama sandalyesinde durmuyor yedirirken kaldırın diyor bende doydu diyorum bir de mesela çorba verirken bir kase dolusu mu veriyorsunuz.
tostosata Asyaveannesi04 bende omlet pankek labne domates salatalık pekmez avakado her gün hepsi olmasa da günlere dağıtarak veriyorum. Ama mama da istiyor doymuyor ek gıda ile mama veriyorum bende
Bircaykoyicelim tostosata evet mama çok aldığından dolayı yapıyor. Tabakları çok doldurmayın. Bebeğiniz tekrar isterse yine verirdiniz. Dolu dolu tabaklar bebeğinizin gözünü korkutur. Her öğünde yemek masasında sizinle birlikte yedirmeye özen gösterin.😊