Kızlar merhaba bebeğim 26 günlük meme+mama şeklinde devam ediyoruz. 2 gün kaka yapamadı mamayı sma kullanıyorduk kakasini yapamayınca mamayı degistirdim humana aldım hâlâ 2 güne bir yapıyor. Yeni doğanın 2 güne bir kaka yapması normal mi idrar problemimiz yok. Ne yapmalıyım? Mama harici hangi sebepten olur ?