papatya_1125 Ozlemmm6 oyun oynayın. 😊 bir yere saklanın eşiniz veya yakınınızda olan kişi Anne anne diye bağırsın sonra Anne nerede desin Siz de Bulunduğunuz yerden çıkıp anne anne burada buradayım deyin bunu tekrarlayın
NuruKelam Ozlemmm6 Benim oğlum da 2 yaşını geçiyordu anne dediğin de. Çok bekledim ama kendi ne zaman istediyse o zaman söyledi, konuşma işi birazda çocuğun kendisine kalmış bir şey.
Senibidasanaelikopteryokbuson Ozlemmm6 benımkıde bası sıkısmadıkca demıyo saldım artık dılımde tuy bıttı ama ısıne gelınce anne nenne dıyo ısı bıtıyo yıne demıyo Baba dıye gezıyo evde herseye baba dıyo dedırtmeye calısmayın akısına bırakın kendısı soyler zamank gekınce
Ozlemmm6 papatya_1125 yaaa çok mantıklı hemen bu aksam basliyorum ona artk ne olsa anne anne diyorum cocuga 😅
papatya_1125 Ozlemmm6 bir de ceee şarkısı bar anne nerede anne nerede ceeee diye başlıyor.benimki baba dede,gege derdi anne yeni demeye başladı.
_YanakReisinAnnesii Ozlemmm6 benimki de tedi (kedi) bile diyor ama anne demiyor 😂 sadece başı sıkışınca nadir olarak söylüyor 😂
Duyulurum Ozlemmm6 başka söylediğin şeyler varsa sıkıntı etmeyin :) anne dedikten sonra hiç susmadan anne diyecek bunu düşünüp rahatlayın biraz :))
Annelice488 Dede nene nenem dedemm babamm kuş su balık mama hepsini diyo anne de diyince de adımı söylüyor