Oğluma 6 aylıkken uyku eğitimi vermiştim. Burada sizlerden öğrendiklerimle elimden geldiğince. Sonra anneme öğretip rutinlerini vs işe başladım. Galiba diş zorladı çocuğumu huysuzluk etmiş annem yine benden gizli ayağında sallamış. Şuan hem uyutmakta zorlanıyorum hemde ayağa dikilmeyi öğrendi beşikte sürekli ayağa kalkmak istiyor. 5.5 aylıkken emekledi şuan 7 aylık. beşiğin üstünü eski bi tül parçasıyla kapatmaya çalıştım ama fırlama oğlum yine aradan dereden bi yerden ayağa dikiliyor. Yardımınıza ihtiyacım var yaklaşık 2 haftaya yakın evde olacağım. Eğitim verdiğim zaman böyle ayağa dikilmiyordu şimdi ne yapmam lazım aklım gidiyor düşecek diye. tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim ❤️