Vanilyasekeri34 Maalesef büyük bir salgın var özellikle bebekler ve çocuklarda. Benim bebeğimde 5 aylık, öksürüğü var çok şükür ateş, burun akıntısı yok ama öksürük özellikle geceleri oluyor ve uyutmuyor. Bizde 2 haftadır uğraşıyoruz geçmesi için dün doktora gittik, antibiyotik başlattı. Havada kullanıyoruz. Umarım en kısa zamanda geçer. 🙏🏼 Allah’ım bebeklerimizi korusun.