Anka_2022 Kızım 2.Ayından beri ağlama dışında sesler çıkartıyordu aaa ooo auuu gibi şimdi kesildi bu sesler, 3.5 aylık şu an hiç agulamıyor , böyle bir durum yaşayan var mı ?
Mlkglms Anka_2022 yaa baya olmuş yazalı aynı durum var bizde de suan 4 aylık agulama kesildi birden sizin nasıl ıldu
asena0609 Anka_2022 Bizdede aynı durum çığlıklara döndüyse problem yok sesini tanımaya çalışıyor o yüzden sürekli çığlık atıyor 😅
tugcaduman Bizde bir haftaya 4 ay oluyoruz dediğiniz gibi birden ses kesildi galiba kuluçka döneminde 😅
Anka_2022 tugcaduman üzülüyorum bazen onunla hemen hemen aynı gün Doğanlar baya agulayıp mırıldanıyor, her bebek kendine özel tabii ki her bebeğin gelişimi ayrı, ama Allah korusun bir sorun mu var diye üzüldüm
tugcaduman Anka_2022 bence şuan bizi gözlemliyorlar çünkü arada istediğinde yapıyor hali hareketi de iyiyse korkma bence
Anka_2022 tugcaduman Allah’a şükür hareketleri iyi ama Arada bile olsa yapmıyor artık, sesli gülmeleri de yok
Anka_2022 Mlkglms korkma canım Çünkü o sıra yeni beceriler ediniyormuş meğersem, bir iki hafta sonra tekrar agulamaya başka sesler çıkarmaya başlamıştı 🥰
asena0609 Kubra226 Bu aylar sadece çığlık atıyorlar agulama 2. Aydaydı önümüzdeki ay babıldamaya başlar ya da başlamaz o tamamen bebişin keyfine bağlı korkmayın rahat olun
Hediyealp Anka_2022 benimki 5 . Ayda başladı ses çıkarmaya yani ağlamak dışında şimdi 11 aylık anni baba dede gel hadi teyze anneanne gibi şeyler söylüyor ve susmuyor 🤣🤣canım oğlum