2gün önce yengem gittim 2bucuk yaşında kızm yengem 5kat oturuyor üstünü batırdı degiştirdimm yigem yanına gitti die içeri oturuyorum kızım kuzenim odasına gitmiş camdan kendini sarkıtmiş yengem odanın kapısı nie açıktıye oda girince kızım görmüş camda hemwn içeri almiş allahtan görmüş 2dk sonra gitse veya kapı kapalı olsa ben yigenim yanında die içeri de oturuyor olsam yengem görmese belki kızım şuan hayatta olmayacaktı lütfen minikleri gözümüz önünden ayırmayalım 2dk bile yetiyor bi anlık dalgınlık ile bir ömür acı cekmeyelimm Rabbim evlatlarımızı korusun