Merhaba kızlar. Evlilik yıldönümünüzü birkaç gün kaldı. Üçüncü yılımız. İki yıldır Kandemir sokağa çıkma yasağı hamilelik derken bir yere çıkamadık. Bu sene oğlanı anneanneye bırakıp dışarıda bir yemek yemek belki bir iki duble bir şeyler içmek istiyoruz. Var mı İstanbul’da önerebileceğiniz mekan? Şimdiden teşekkürler ☺️