Ryhnmhmtuna ben Ankara’ da yeni olduğum için bilmiyorum hiç bir yer açıkçası bebeğim var muhakkak lazım olacak o yüzden bunları öğrenmek istiyorum, mesela bebeğim 6 gündür çok kötü kabız yani artık uyku dahi yok ağlıyor dün gazi tıp acile götürdüm gece ilgilenmediler ben ihsan doğramacı acile götürsem gece eşim gelince bakarlar mı acaba ?