Kızlar kızım 29 aylık ve iki gündüz bezinden rahatsız olmaya başladı cekistiriyor bezini ön tarafta kaka diyor yani kaka yaptığını zannediyor ama bezi temiz. Bezi bırakmak istiyor olabilir mi nerden baslicam birde çalışıyorum hafta sonu evdeyim. Geceleri kaldırmam gerekiyor mu lütfen akıl verin