Deletedmom_62 Bebeğim 3 aylık emmiyo ne yaptıysak etmedi pompa ile sagdim birkaç dakikada 1 damla ya geliyor ya gelmiyor buna rağmen göğsüm çok sızlıyor ne yapmam lazım çok Rahatsız ediyor. Sıcak duşta masaj yapıp sagmaya çalıştım yine aynı
Merve0653 Deletedmom_62 göğsünün siskin mi ? Benim bebegik de 3 Aylık sadece emziriyorum. Gece göğsümde aşırı sizi başladı. Koltuk altından uca doğru inen. Emerken daha çok sizliyo. O tarz bi ağrı mi
Mcnkarsel Deletedmom_62 göğüs terbiye olana kadar sızlar durur. Sütünüz vardır ama pompayla cekmeye alışkın olmadğı için gelmiyo olabilir. Ben sağarak besliyorum. Su an göğüsüm alıştığı için kitleler oluşana kadar sızlama vs olmuyo. Düzenli sağarsanız mutlaka günden güne dahha cok gelir