rabiarslann Merhaba Anneler, 11 aylık oğlum var ayağımda sallayarak uyutuyorum tam dalsın diye 5 10 dk yastıkta yatırıyorum Çok rahat uyuyor yastık kullanıyor musunuz çocuklarınıza
ece_arel rabiarslann benimki 9 aylık burnu tıkalı öksürüyor diye yastık koyuyorum ama kafasını atıyor yastıktan deli gibi yatıyor döne döne yastık olunca dönemiyor
Taha_emir rabiarslann benim 21 aylik oğlum uykusunda sallıyorum sadece o zaman yastık kullanıyorum ama ayağımdan indirince dönüyor yatmıyor gece de zaten yanına uzanıyorum öyle yatıyor yastık kullanmıyor zaten çok döndüğü için
Alminazli Neredeyse 1 yaşına gelmiş ince yastıksa sıkıntı olmaz ben 1 yaşından sorna ince yastıkla yatırmaya başlamıştım
Anneyimanne14 Alminazli ben bayadir yastıkla yatırıyorum normalde ince yastikti 2 aydır normal büyük yastığa geçtim yata yata oda hemen inceldi gibi iyi değilmiş galiba
rabiarslann ece_arel bizimki de yastıksız çok dönüyor dönerken uyanıyor ama yastıkla çok rahat yatıyor