hellomom sevimli61 ben kitikatein müslin uyku torbasını kullanıyorum. Ama ayaklanınca uyku torbası kullanamam. Uyku tulumu da müslin olan daha ince o markada. Ama uyku torbası olan daha kalın ve oda 25 dereceyken içine pijamayla uyutuyorum. Çok sıcaklarda içine sadece zıbın giydiriyordum.
Alyanihan sevimli61 biz de woolnatkids kullanıyoruz ayaksız tulumunu, içinden bir de termometre çıkıyor oda sıcaklığına göre tulumun içine bebişi nasıl giydirmenizi gösteriyor. 2 3 yaşına kadar da kullanılabiliyor biz çok memnunuz.
Sehergkmen sevimli61 bende hiç kullanılmamış var canım etiketli poşetinde gönderiyorum gardrops uygulamasından 70 e verebilirim istersen kullanıcı adım: sehergokmen https://eksiup.com/p/pc124007cvmn https://eksiup.com/p/hr124015jsuv https://imgyukle.com/i/ovC3cq
Sehergkmen yldrm986 bir tane daha var https://eksiup.com/p/jv125191qonb https://eksiup.com/p/vz125197jbrv https://eksiup.com/p/hs125202cmdg Ayrıca öbürü o kadar da kalın değil belki görünüşten öyle gözüküyordur 😊