Huzeyfeem biz 11 ayligiz, ve ameliyatin minimum 5 saat süreceği söylendi. Anestezi uzun süreli olduğu için yoğun bakım bile olabilirmiş tabi bunların baştan söylenmesi bir yandan iyi biryandan kötü oldu kendi adıma. Çok teşekkür ederim bilgi paylaşımınız için, kolay değil zor bir süreç bizi bekliyor. Ama allahin izniyle geçip gidecek hepsi. En büyük tesellim o hiç bir şey hatırlamayacak. Bakalım o iyi olsunda her türlü stresin altından kalkar anneler ❣️