Merhaba lise döneminde ilaç tedavisi görmüştüm ondan sonra geçti sivilcelerim yani arada tek tüm çıkıyordu ama bi kaç gündür yanaklarımın alt tarafında minik minik büssürüüü var aşırı şimdi bozucu ne yapabilirim sönmesi için yüzümü kaş usturasıyla aldım o alt tarafı acaba o yüzden mi çıktı