Mea4680 Bebegim 54 günlük. Sezaryen oldum. Sezaryen sonrasi kanamam 40imda kesildi. Fakat o zamanlar kanamamda agir bi koku vardi zamanla gectim simdi de adet oldum sanirim 3 gundur az az kanamam var ve yine kokuyor. Normal mi
Zeynepecrinannesi Mea4680 koku enfeksiyon sebebi diye biliyorum... Saglık ocagndaki ebe bana koku olursa a söylemem gerektigni söylemişti onu istemiyoruz demşti