Selamlar 🥰 kızlar doğum yapalı 8 ay oldu. 40 ım çıktıktan sonra 3 ay normal adet gördüm, sonra 4 ay gelmedi. Fakat 1 ay önce kahverengi kanamam oldu 1 hafta 3 haftadır da aşırı yoğun kanamam var. Enerjim bitti tamamen, vücudum tepkime gösteriyor. Doktora gideceğim ama belki normaldir diye erteliyorum açıkçası. Başınıza geldi mi? Bu süreçte bu kadar kanama normal mi? Çok merak ettim açıkcası