umutunannesiiii 4 aylık bebeğime 2,5 tog uyku tulumu aldım ilk deneyimim olcak ama ürünün etiketine baktım kararsız kaldım henüz yıkamadan tavsiye bekliyorum iade etmeli miyim evimiz 23 derece oluyor genelde geceleri 🤔
Znurr umutunannesiiii 2.5 tog 23 derece de içine hiçbir şey giydirmeyin ya da sadece zıbın giydirin ama asla fazlasını giydirmeyin. Ben lc den almıştım makinaya attım yıkadım, kurutma mak kuruttum hiçbir şey olmadı biz de
Seda2013 umutunannesiiii ben 2.5 giydirdiğim zaman içine sadece askılı zıbın giydiriyorum 1.5 giydirincede uzun kollu zıbın giydiriyorum
Mylittlepearl umutunannesiiii bizim evimiz 20 21 derece. 2.5 tog tulumu arkadaşım vermişti bize bile tek zıbınla fazla geliyor yanıyor vücudu giyince belki çok soğuk havalarda giydiririm. Ben trendyoldan pamuk pazen diye bir sayfadan aldım hem pamuk icinde elyaf yok hemde tam yeterli sıcaklıkta tutuyor. Lcwdan alacaksan da 1.6 daha iyi olur bence ama sen bilirsin :)
DAO umutunannesiiii olabilir. Aslında kağıtlarında veya internette yazıyor hangi derce hangisi diye. Ben şu an kolsuz üstü yelek gibi olan bi uyku tulumumuz var uzun kollu zıbın ile onu giydiriyorum. 2,5 tog tulumumuzda var onu ocak şubat martta giydirmeyi düşünüyorum Bursa soğuk oluyor 💁🏼♀️
umutunannesiiii Mylittlepearl bende o şekilde düşündüm bakınca etiketine ama yine deneyimli annelere danışmak istedim teşekkür ederim tavsiye için ☺️
umutunannesiiii DAO bende Bursa dayım aslında ama şuan 1 tane alabilirim 1.6 alsam daha sonra soğuk olursa içine bir normal tulum da giydiririm yada alt üst ince bir şey diye düşünüyorum ama 2.5 çok kullanamaz gibi geldi
DAO umutunannesiiii Ben 2,5 büyük beden aldım. 2-3 yaş o zamanlarda rahatlıkla giyer. Bu kış soğuk olursa giydiririm çünkü içinde kayboluyo 🙈 ama şu an 2,5 kullanamaz doğru
Mineoguz umutunannesiiii 2.5 tog 23 ferece için fazla 1.5 tog kullanıyorum içine sadece zıbın giydiriyorum göğsünü kontrol ediyorum hiç üşümüyor Hatta bazen terliyor bile