Sıcaklık 25
Nem 36
Dışarısı 3 derece
Ama ben üşüyorum 😅
Ev sobayla ısınıyor şimdi kapalı ama soğuk ya ama herkes çok sıcakta bebek hasta olur diyor ne yapacağımı bilemedim, kışın -20leri görüyoruz evin ısısını nasıl ayarlamalıyım çok sıcaktanda bebeğim hasta olur diye korkuyorum