Merhaba oğlum 23 aylık. Sabah uyandı gözümüzü açana kadar beşiğin yan korumalığına tırmanıp kendini yere attı😞 kafa üstü halının üzerine düştü ömrümden yarı yıl gitti sanırım. Başhekim tanıdığımız vardı kusma bilinç kaybı yoksa gözlemleyin 2 3 saat Bi farklılık olursa getirin dedi ama hala çok korkuyorum normal görünüyor şimdilik😞 beşiğimizin görselini ekliyorum en alçak kademedeydi. Sanırım artık kaldırmak gerek sizden çözüm istiyorum. Yerine ne yapabilirim. Kış da geldi yer yatağı soğuk olur. Montessori alıp koyacak odam da yok 😞
