70 günlük bebeğim grip kızlar öksürükten uyuyamıyor. Sabah doktora gittik ‘bu kadar küçük bebeğe ilaç veremem, burnunu boşalt’ dedi gönderdi 😞😞 cahilliğime verin bi şurup falan verseydi bari. Aynı durumu yaşayan var mı? Aspiratörüde burnuna koydurmuyor, ağzımla çekiyorum sümüklerini