Gece sıfır uyku .ıkınarak uyanıyor sanki karnı agrıyor gibi . Sma dan hipp geçtm acaba ondan mı oldu blmıorm. Ama uyku yok asla yok gece 2 den 5 e kdr uyanık kaldı . Ayrıca kalabalık ortamda ağlama krizine giriyor sureklı ağlıyor sureklı vızıldanıyor kucakta kalmak istıyor allahım çok Zor