BusramBalaban yine siz bilirsiniz ama çok erken değil mi , belki minnacık bile verseniz onu etkiler benimde bebeğim 5 aylık sırf annemlerin çevremin etkiseyle tadım yaptırdım ilk verdiğim yoğurt oldu alerji yaptı doktor 6.ayı bekleyin dedi ki mamayla beslenen bebek sizde biraz sabredin evet çok güzel mutlu oluyorsunuz belki tadım yaptırdığınızda ama onlar buna hazır değil kendimce tabi tavsiyem yinede sizin bileceğiniz birşey